środa, 9 listopada 2016

MY OUTFITS

Witam wszystkich w moim nowym poście. :) Przygotowałam dla Was dzisiaj 5 zestawów.
Poprzez ubiór możemy wyrazić siebie, wykreować własny wizerunek. Każdy ma inny gust. Jedni lubią styl sportowy, drudzy elegancki... Najważniejsze jest to, żeby czuć się pewnie. Do mnie najbardziej przemawia elegancja. Lubię czuć się kobieco. Bardzo rzadko noszę bluzy, dresy. W szafie mam chyba ze 20 par szpilek i tylko dwie pary adidasów... :) 
Bardzo lubię też ubrania w stylu rockowym, grunge, boho, militarnym. Dzisiaj modne jest łączenie stylów, np. sportowego z eleganckim. 
Moda zawsze będzie zadziwiać, szokować. :) 


Skarpety wystające z butów lub noszone do sandałów ? Czemu nie! Kto by pomyślał, że będą hitem... :)


  



    
    No dobra, przejdźmy do rzeczy... :)


    ZESTAW 1:


Boyfriendy i szpilki, czyli moje ulubione połączenie :) Elegancko, seksownie i z pazurem :) 
Czerwone szpilki nadają stylizacji charakteru.

ZESTAW 2:




Idealny zestaw na jesień. :) Zwykłe jeansy, do tego bardzo modne w tym sezonie muszkieterki i poncho w etniczne wzory. 


ZESTAW 3:


Coś dla osób, które lubią rockowy styl... :)


ZESTAW 4:



Następna stylizacja na rockowo. W sam raz na imprezę. :) Ostatnio pokochałam bordo.


ZESTAW 5:




Elegancko, z żółtym akcentem. Uwielbiam takie zestawienia :) 


A Wam który zestaw podoba się najbardziej ? :)





9 komentarzy:

  1. 1 zestaw zdecydowanie najbardziej w moim guście ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy potworzyłaś ;>

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy wybrałaś, ten 3 i 4 zdecydowanie w moim guście, niesamowite zestawienie <3 Uwielbiam mocny i wyrazisty styl, również uważam że poprzez wygląd poniekąd wyrażamy siebie.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy! :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw 3 i 4, bo rockowe ciuchy to najlepsze ciuchy ;D
    VamppiV

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw pierwszy bardzo w moim stylu ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń