poniedziałek, 21 listopada 2016

BIAŁE FUTERKO

Dzisiaj stylizacja w klasycznych kolorkach. :) Pokażę Wam śliczne, białe futerko, z którego jestem strasznie zadowolona. Dostałam je w second handzie. Przyznam się szczerze, że wcześniej tam nie zaglądałam, dużo mnie ominęło. Cały czas zamawiałam ciuchy przez internet. Najczęściej z Allegro. Nie wiedziałam, że w second handach można dostać takie fajne rzeczy! Zaczęłam od Bydgoszczy. Później wybrałam się do kilku second handów w moim mieście. Patrzę, nowa dostawa... może będzie coś ciekawego, a tu nic. W końcu znalazłam jeden, z którego wyszłam naprawdę zadowolona. :)

Zainspirowała mnie Aleksandra Żuraw. Robi świetne lookbooki z ciuchami z second handów. :) Ma bardzo ciekawe filmiki na swoim kanale. Polecam, warto zajrzeć :) KLIK


Oprócz lumpeksów ciuchy kupuję na Selfieroom,Vinted, Allegro, w H&M i BERSHKA.

































FUTRO: Second Hand

BUTY: LUBIEBUTY

LEGGINSY: ALLEGRO

SWETER: H&M

RĘKAWICZKI: (podobne ALLEGRO

TOREBKA: (podobna ALLEGRO)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz