czwartek, 15 czerwca 2017

SPORTS OUTFIT | BOMBER MORO | ADIDAS

Hej wszystkim! :) Dosyć długo mnie tu nie było... zawiesiłam się na jakiś czas, ale już jestem. Mam przygotowane kilka stylizacji. Zrobione za jednym zamachem po wczorajszym powrocie z Chojnic... ;) Ostatnio jestem strasznie zabiegana. Zbliżają się egzaminy w mojej szkole kosmetycznej, mam kilka rzeczy do zaliczenia, ciągłe wizyty u dentysty, sesje zdjęciowe, występy... nie wyrabiam. Mam w planach 8-9 sesji, nie mam pojęcia kiedy je wszystkie ogarnę... W sobotę jadę do Bydgoszczy na pierwszą sesję. Fotki będziemy robić w Ogrodzie Botanicznym UKW.

Niedawno byłam w Warszawie. Pierwszy raz w stolicy... ;) To były ciężkie dni. Wylądowaliśmy w hotelu, który mieścił się w dziwnej okolicy. Oprócz tego zepsuł się nam samochód i ciężko było się gdziekolwiek dostać.
W końcu dotarliśmy do świetnie urządzonego studia Pana Michała Czajki. :) Ze zdjęciami uporaliśmy się bardzo szybko, efekty sesji buduarowej można zobaczyć na moim facebooku --> KLIK

Także wszystko powoli idzie do przodu w tym kierunku... :) Niedawno wygrałam konkurs Miss Karnawału 2017 organizowany przez portal "Twoja miss". Zajęłam drugie miejsce i właśnie nagrodą była sesja u Pana Czajki.
Mam też w planach warsztaty Avant Models organizowane w Warszawie. Mam nadzieję, że tym razem wszystko będzie tak jak trzeba... :) Ja cieszę się z każdej sesji zdjęciowej, sprawia mi to ogromną przyjemność, jest to moja największa pasja. Dzięki temu odzyskałam pewność siebie. W końcu robię to co mi się podoba nie zwracając uwagi na innych i jestem z tego powodu bardzo zadowolona :)

Ale przejdźmy do zdjęć... :)















CZAPKA: KLIK (model z prostym daszkiem)

KURTKA: PULL&BEAR

SWETER: HOUSE

SPODNIE: BERSHKA

BUTY (slip on): DEEZEE






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz