czwartek, 29 czerwca 2017

ZAKUPY W HEBE



Dzisiaj kolejny post kosmetyczny :) Pokażę Wam i krótko opiszę produkty, które ostatnio kupiłam w Hebe.



1. Ziaja krem na twarz i szyję jagody acai.

Tak myślałam, że kupię ten krem, ma świetny zapach... :D i bardzo dobre działanie. Przeznaczony do skóry wiotkiej, pozbawionej blasku, wrażliwej. Działa antyoksydacyjnie, zapobiega starzeniu się skóry.



Cena: ok. 12 zł


2. Bielenda krem nawilżający na dzień/noc

Bardzo dobrze nawilża i łagodzi. Jedynym minusem jest to, że jest strasznie ciężki i nie nadaje się pod makijaż.





Cena: ok. 20 zł


3. Podkład Catrice HD Liquid Coverage

Jest to podkład kryjący. Najlepszy jaki kiedykolwiek miałam :) Bardzo dobrze kryje, wygląda naturalnie, nie tworzy "efektu maski". Jest bardzo płynny, ładnie pachnie. Jedyną wadą jest to, że po kilku godzinach ciemnieje... ja niestety mam tak z każdym podkładem, może coś z moją cerą jest nie tak... bo po jakimś czasie podkład zasycha i strasznie się utlenia. Może któraś z Was miała taki problem? Mogłybyście mi coś doradzić? :) 




Cena: 30 zł 


4. Kamuflaż Catrice

No i nareszcie znalazłam coś co idealnie przykrywa moje piegi, których nienawidzę ... Kamuflaż jest bardzo dobry, przykrywa wszystkie niedoskonałości. Dodatkowo nakładam go na powieki, bo mam widoczne naczynka. Kamuflaż jest jednak dosyć tępy. Ciężko go nałożyć na twarz, szybko zasycha. Ja nakładam go pędzelkiem.



Cena: ok. 13 zł


5. Bronzer Eveline

Bardzo dobry bronzer, jednak wydaje mi się, że dla mnie zbyt ciemny ... ;)



Cena: ok. 20 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz